10 kerran uintikortti

Hei, ostin viikko sitten 10 kerran uintikortin ja olen käyttänyt siitä yhden uintikerran. Kortti kuitenkin hävisi minulta, mutta löysinkin sen. Laitoin teille viestiä toissapäivänä, voiko kortin ladata uudelleen ja menin asiakaspalvelupisteelle ja pyysin heitä kytkemään kortin uudestaan tililleni. Nyt kävikin niin, etten päässytkään porteista sisään, vaikka kortti kytkettiin takaisin tililleni.

Ostin 10 kerran työnantajan myöntämällä smartum-liikuntasetelillä.
Matilda Karipohja

Kommentit

  • Asiakaskortti oli vahingossa liitetty väärään asiakastiliin (sinulla oli meille kaksi asiakastiliä, yhdessä oli ostetut kerrat ja toisessa vain yhteystietosi). Nyt asia on korjattu ja turha asiakastili poistettu. Pääset nyt asiakaskortillasi jatkossa porteista läpi.
    Urheiluhallit asiakaspalvelu

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

HUOM! Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.