En saa luotua tunnukisa varausjärjestelmään. Mistä voi olla kyse?

Mahdollisuuksia voi olla useita:  

  • Todennäköisesti järjestelmän lähettämä viesti on mennyt roskapostiisi tai sähköpostipalveluntarjoajan suodattimeen. Tarkista sähköpostisi roskapostikansio sekä asetukset.
  • Rekisteröitymisvaiheessa ilmoitetussa sähköpostiosoitteessa on kirjoitusvirhe.
  • Sähköpostiosoite toimii asiakastilisi tunnisteena. Sinulla saattaa olla useampi asiakastili järjestelmässä. Useat asiakastilit voidaan yhdistää. Lähetä viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu(at)urheiluhallit.fi ja kerro viestissä sähköpostiosoitteesi ja nimesi. Teemme oikaisun tietoihisi ja lähetämme sinulle uuden salasanan, jolla pääset kirjautumaan sisään varausjärjestelmään.
  • Yhteydessäsi oli jokin häiriö kirjautumisvaiheessa ja kirjautumisesi jäi vaillinaiseksi. Lähetä viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu@urheiluhallit.fi ja kerro sähköpostiosoitteesi, millä yritit kirjautua, niin lähetämme sinulle tunnukset.
Urheiluhallit asiakaspalvelu

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

HUOM! Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.