Siirry uusimpaan kommenttiin

Kuinka tarkistan omien ostosteni voimassaoloajan?

Kirjaudu varausjärjestelmään tunnuksillasi. Jos sinulle ei vielä ole tunnuksia, voit pyytää ne asiakaspalvelustamme. Näet omista tiedoistasi esimerkiksi sen, kuinka paljon kertoja on käyttämättä ja milloin ostettu palvelu vanhenee. Ostosten voimassaoloajat sekä muut tiedot voi myös tarkistaa soittamalla hallin asiakaspalveluun.
Urheiluhallit asiakaspalvelu

Kommentit

  • Hei, mistä näen paljonko kertoja on käyttämättä? Etsin tietoa "omat tiedot" -kohdasta, mutta en löytänyt. Olen ostanut lisää kertoja, kun en saa selvää kuinka monta kertaa on jäljellä.
    Anne
  • Asiakastilillesi kirjautumisen jälkeen ostamasi palvelut näkyvät Tuotteet / pääsyoikeudet -kohdassa. Omat tiedot -sivulla voit muuttaa yhteystietojasi, salasanasi ja näet onko sinulle korvattu esim. kurssiperuutus Saldo -rahana.

    Jos asiakastilisi päänäkymässä ei ole Tuotteet / pääsyoikeudet -kohtaa, voi tämä johtua seuraavista syistä:

    • Ostamasi palvelu on vanhentunut eli käytetty loppuun tai kahden vuoden voimassaoloaika ostopäivästä on umpeutunut (Huom! kampanjatuotteilla voi olla lyhempi voimassaoloaika).
    • Sinulla on jo ollut asiakastili Urheiluhalleille, jolle olet ostanut palveluita sekä johon on liitettynä asiakaskortti ja tämän jälkeen olet luonut uuden asiakastilin nettisivuillamme tai asiakaspalvelupisteellä. Tässä tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalvelu@urheiluhallit.fi -osoitteeseen tai asioi minkä tahansa hallimme asiakaspalvelupisteellä, niin saamme yhdistettyä asiakastiliesi tiedot ja lähettämään sinulle uuden salasanan kirjautumiseen.
    Urheiluhallit asiakaspalvelu

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.