Miten teen nettivarauksen?

Terve.

Rekisteröidyin nettivaraukseen ja yritin tehdä ryhmäliikuntavarauksia, mutta kun klikkaan tietyn tunnin kohdalla, että pääsisin sen varaamaan, ruudun oikeassa alakulmassa lukee vain sulje, ei ole mitään ”varaa” tai ”peruuta” painiketta.

//Salla
Salla Svensson

Kommentit

  • Tähän on useampia syitä:

    • Asiakastililläsi ei vielä ole lunastettuna palvelua (ryhmäliikunta), jota yrität varata.
    • Sinulla ei ole vielä Urheiluhallien asiakaskorttia. Kortin saa ostettua paikan päältä halleiltamme, hinta 4 € (uusille asiakkaille ilmainen).
    • Sähköpostiosoite toimii asiakastilisi tunnisteena. Sinulla saattaa olla useampi asiakastili järjestelmässä. Useat asiakastilit voidaan yhdistää. Lähetä viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu(at)urheiluhallit.fi ja kerro viestissä sähköpostiosoitteesi ja nimesi. Teemme oikaisun tietoihisi ja lähetämme sinulle uuden salasanan, jolla pääset kirjautumaan sisään sekä varaamaan tunteja normaalisti.
    • Varauskiintiösi on täysi. Kiintiö lasketaan seuraavasti: kahden viikon ajalle voi olla 10 varausta tuleviin tunteihin.
    Urheiluhallit asiakaspalvelu

Kommentoi tai kirjoita uusi viesti

HUOM! Nimesi ja viestisi näytetään julkisesti. Sähköpostiosoitettasi ei koskaan näytetä julkisesti.